Brede School

De Octopus is een brede school. Wij werken samen met onze partner voor kinderopvang KMN Kind & Co. Naast de buitenschoolse opvang bieden wij in het gebouw ruimte aan twee kinderdagverblijfgroepen en een peutergroep.

Op De Octopus leren de kinderen omgaan met baby’s en peuters en andersom. Zo bieden wij opvang en
onderwijs aan kinderen van 0 tot en met 13 jaar.

Verder is hebben wij als brede school verschillende samenwerkingen met onder andere de openbare bibliotheek in Diemen, de muziekschool, sportverenigingen, de gemeente, de GGD etc.

Binnen brede school De Octopus is KMN Kind & Co Ludens als opvangpartner betrokken. Kinderdagverblijf Zeesterren is samen met BSO De Octopus en Peutergroep De Dolfijn gevestigd in het schoolgebouw.

Lees hier meer over het kinderdagverblijf op onze school.

Voor de kinderen van 2 tot 4 jaar wordt peuteropvang aangeboden.

De BSO-groepen (Zeepaarden, Kreeften en Haaien) zijn gevestigd op en rondom het leerplein midden in de school.